LOLLANDS SPORTSRIDEKLUB

3.7.2013

Oplysninger til rytterne OBS der er væsentlige ændringer

OBS: Klasse 13, 14 og 15 er aflyst pga. for få tilmeldinger

Starttider til LSPs C-stævne med Dansk Rideforbunds Championater i Dressur for Ungheste

Speakerseddel til championaterne

Dommertidsliste

Tidsplan

17.6.2013

Tider til Anne Troensegaard kursus d. 19 juni.

18.5.2013

Propositioner til LSPs C-stævne med Dansk Rideforbunds Championater i Dressur for Ungheste.

Tider til Anne Troensegaard kursus d. 22 maj.

12.5.2013

Da der desværre var sket en beklagelig fejl ved resultatudregningen, har vi lagt en redigeret resultatliste ud.

Resultatliste Sydhavscup Hold spring 1.afd

10.5.2013

Speakerseddel til championatsklasser den 06.-07 juli 2013

4.5.2013

Resultatlister Sydhavscup 1. afd

Resultatliste Sydhavscup Hold dressur 1.afd

Resultatliste Sydhavscup Hold spring 1.afd

Vi takker alle hjælpere, dommere og starter for en dejlig weekend og vi glæder os til at se jer igen i Sakskøbing 25.-26. maj.

1.5.2013

Starttider til 1. afd. af Sydhavscup 3-5. maj 2013

Dommertidsliste

Hjælperliste

Holdoversigt

Program/højde i Sydhavscup

OBS: I 4 års klassen rides der i hold af 2 ekvipager.
Hold 1 starter kl. 16.00, hold 2 kl. 16.10 og hold 3 kl. 16.20.

OBS: Alle ponyekvipager rider på B-bane og alle hesteekvipager rider på A-bane i dressur.

Dit Rideudstyr vil være tilstede på stævnepladsen lørdag fra middagstid.

Bling Bling Butikken vil være tilstede på stævnepladsen lørdag.

Husk tilmelding til fællesspisning lørdag aften den 25. maj efter stævnet. Tilmelding kan ske på  eller i sekretariatet senest søndag den 5. maj.

Vi takker vore sponsorer for de meget flotte præmier som de velvilligt har stillet til rådighed i Sydhavscuppen. Præmierne vil først blive uddelt ved 2. afd. af Sydhavscuppen i SAR den 25.-26. maj 2013.

Gavekort; en kiropraktisk behandling af hest (værdi: 1375,-) på Lolland/Falster.

- 3x gavekort à 500,-

- Gavekort

- 2x gavekort à 250,-

Bling bling butikken - Gavekort à 350,-

Horsens beslagssmedie v/James Andersen - 1000,-

25.4.2013

OBS: Klasse 7, Sydhavscup hold dressur er delt i to afdelinger hvor to ekvipager fra holdet rider i afdeling A(klasse 7) og to ekvipager fra holdet rider i afdeling B (klasse 13).

Oplysninger til rytterne

18.4.2013

Hej alle. Så nærmer det sig vores stævne d. 4-5 maj og vi trænger til hjælpere.
Tirsdag d.30.4 kl. 19, Torsdag d.2.5 kl. 19 og så klart Lørdag og Søndag hele dagen. Tag kontakt med Annie Jørgensen(tlf. 41 18 01 68) om hvornår du har mulighed til at hjælpe.

6.4.2013

Ridehuset skal gøres rent, samt spring skal ud. dette sker d. 21.4.2013 kl 11. Klubben vil være vært med lidt mad og drikkelse. SÅ meld jer til på sedlen i ridehus eller stald.

Stævneudvalg + bestyrelse har møde i rytterstuen d. 18 kl 19. angående Sydhavscup.

AT kommer igen til LSP d. 17.4.2013 mere information så kontakt Mille på 51601446 eller

Da der har været megen forvirring angående Sydhavscup propositioner. Vil jeg prøve og komme med et eksempel så forståelsen for dette bliver større.

Hvis man har en hest der har placering i la1 og ønsker at starte til sydhavscup, har du følgende muligheder. Du kan starte 1 gang i opvarmningklassen, hvor du påfører anmeldelsen at du skal ride la1 ( da dette er den højeste klasse HESTEN har placering i), du kan så også starte 1 gang i sydhavscup individuel, også her la1. Man kan ikke starte 2 gange i den samme klasse med samme hest.
Dette gælder også i spring, og husk nu det følger hesten. Så man kan ikke låne en hest som har placering i f.eks. 90 cm og så starte 40 cm. Hvis der stadigvæk er spørgsmål så kontakt os gerne. Vi håber og se så mange starter som muligt :)

17.3.3012

Bestyrelsen er konstitueret.
Den ser ud som følger:
Formand: Jane Jacobsen
Næstformand: Annie Jørgensen
Kasserer/sekretær: Trine Jørgensen
Menigt medlem: Kimmie Ljungberg
Menigt medlem: Pernille Carlsen

Suppleanter: Camilla Kelfast, Mille Hansen

Rangliste opdateret.

Propositioner til Sydhavscup

Opdateret ridehustider.

6.3.2013

Lollands Sportsrideklub afholder 6.-7. juli 2013  kvalifikation til DRFs dressurchampionet  for ungheste.

Propositioner og nærmere oplysninger vil komme senere, men afsæt weekenden, hvis du har en unghest, der skal starte, har tid til at give en hjælpende hånd, eller hvis du blot har lyst til at se de kommende dressurstjerner.

24.2.2013

Tusind tak til alle vores hjælpere, dommer og ekvipager for et super godt stævne, med højt humør og god ridning :) Vi glæder os i LSP til at se jer alle til Sydhavscup i maj.

LSP ryttere husk at indlevere jeres resultater fra stævner senest 14 dage efter stævnet, ellers tæller de ikke på ranglisten :)

Resultater C/D stævne d.23.-24.februar 2013

Resultat for klasse 13 og 15.

Husk LSP's generalforsamling d.27.2.2013.

20.1.2013

Der er generalforsamling i LSP onsdag d. 27/2. Der er sendt breve ud, har du ikke modtaget et endnu, så kontakt en fra bestyrelsen.
Det er samtidig tid til at indstille til årets rytter og årets LSP'er. Forslag kan mailes til Anna på
[email protected] eller afleveres i postkassen i ridehuset, senest den 13.2.2013. Husk at skrive en begrundelse for dit valg.

Så er det blevet tid til betaling af facilitetskort. Se mere under kontigenter. Betalingsfrist er 1.2.2013.

Camilla Kelfast har valgt at stoppe med at føre ranglisten i LSP. Camilla har lagt et stort arbejde i dette og det har vi i bestyrelsen været rigtig glade for.
Mille tiltræder posten som rangliste føre. Der vil fremover kun blive først de point på ranglisten som i ryttere selv indberetter. De skal være Mille i hænde senest 14 dage efter stævnet, ellers vil de ikke tælle med på ranglisten. Point/resultater sendes til