Velkommen til LSP's hjemmeside.

Formålet med denne side er at udbrede kendskabet til klubben blandt ridesportsinteresserede, som kke i forvejen kender til vores eksistens.         Derudover ønsker vi, at vores nuværende medlemmer også har et fælles tilholdssted på internettet, hvor de kan holde sig ajour med arrangementer og aktiviteter.

LSP har hjemsted i Nakskov  med faciliteter på Halmtofte Gård ca. 6 km. syd for centrum.
Klubben blev stiftet 22. Nov. 1964 og hed dengang 'Vestlollands Sportsrideklub'. Senere skiftede klubben navn til det nuværende 'Lollands Sportsrideklub'.
Klubben er medlem af: Dansk Rideforbund, Danmarks Idrætsforbund, Dansk Handicap Idrætsforbund, Nakskov Sportsråd og Distrikt 5.

LSPs` C-stævne i dressur med holdmesterskaber 2.-3. juni 2007

Sådan kontakter du os:

Lollands Sportsrideklub
Halmtofte
Gammelbyvej 15
4900, Nakskov
Formand

Tlf. 54921473/
Kasserer

Tlf.

Kort

Hvis du har brug for vejledning, til at finde os,                             kan du prøve at kigge på                                             Lollandssportsrideklub gammelbyvej 15

Dér kan du finde et kort, hvor det er muligt, at zoome ind og ud, som det behager dig.

Desuden kan du dér få en udførlig rute-beskrivelse, fra din nuværende position.

Har man lyst til at melde sig ind i klubben, henvender man sig
til kassereren Rikke Lund, Tlf. .50981576
Her vil man få en indmeldelsesblanket og et girokort.
Der er også mulighed for at hente såvel indmeldelsesblanket
som girokort på opslagstavlen i ridehuset.
Som en sidste mulighed kan du selv printe blanketten ud. Det gør du på denne Indmeldelses-blanket