Caesars Palace har det hele i Las Vegas

Hvis du leder efter et sted at holde et bryllup i Las Vegas, skal du ikke lede længere end til det luksuriøse Caesars Palace. Hotellet tilbyder fem kapeller, der har forskellige rammer for din ceremoni. Med en bryllupspakke fra hotellet får I alt fra en bryllupskoordinator til en officiant og præst. Andre frynsegoder omfatter et fotoshoot, en bryllupsvideo og 45 minutters tid i kapellet. Derefter kan det sjove fortsætte ved receptionen, hvor særlige gæster inviteres med til arrangementet.

Garden of te Gods pool

Til en dag med solbadning og sjov i solen kan du vælge mellem syv forskellige pooloplevelser i Garden of the Gods pooloase. Den byder på alt fra en tropisk lagune til overdådige solbadningsområder. Der er også en vandrutsjebane og en lazy river, hvilket gør det til et perfekt sted for familier.

Gæster på Caesars Palace kan nyde poolen i havestil uden dækningsafgift. Ikke-gæster skal betale for privilegiet. Hotellets gæster kan få gratis adgang til poolen, men de skal reservere på forhånd. Reservationen giver dig adgang til poolen hele dagen.

Garden of the Gods har syv forskellige pools, der hver især har en anden stemning. Den vigtigste tempelpool er dekoreret med skulpturer og springvand og er det perfekte sted at tage en selfie. Hvis du ønsker en mere eksklusiv stemning, er der også Venus Pool and Lounge. Denne pool er for personer på 21 år og derover.

Seks rummelige pools

Når du er på udkig efter rummelige pools i Las Vegas, er Caesars Place måske det bedste valg. Hotellet har ikke kun seks pools, men også en spa, en salon og en række barer. Og Qua Baths & Spa omfatter romerske bade, et detox Laconium Relief-rum og et fitnesscenter. Der tilbydes en komplet menu af tjenester i spaen, og det er nødvendigt at reservere. Der er også flere restauranter på ejendommen, samt en overdådig natklub kaldet OMNIA.

Blandt de seks pools på Caesars Place er Apollo-poolen. Denne pool er opkaldt efter den romerske solgud og ligger langt fra de overfyldte områder. Den har et vandfald og en række cabanas. Denne pool er også velegnet til børn, men gæster under 14 år skal være ledsaget af en voksen.

Temple Pool, som er det centrale element i poolkomplekset, er ideel for familier. Dens 18-plus-lounge er også vært for natbadning. Fortuna Pool er perfekt for spillere: den har et blackjack-bord og vandfaldsgrotter. Der er flere mindre pools i hele komplekset, herunder Neptune Pool. Der er også flere cabanas og dagsenge. En cabana er reserveret til VIP'er, mens de andre seks pools er for voksne.

Gordon Ramsay Hell's Kitchen

Konceptet Gordon Ramsay Hell's Kitchen, der er inspireret af Ramsays succesfulde tv-show, er en populær spisemulighed på Caesars Place. Med et åbent køkken og en live-demonstration af klassiske køkkenteknikker er dette koncept både underholdende og hyggeligt. Gæsterne kan spise en række forskellige retter, herunder sushi. Restauranten er åben syv dage om ugen til frokost og middag.

Restauranten ligger på et af de mest berømte hjørner i Las Vegas med udsigt over The Strip. Restauranten har plads til næsten 300 gæster og tilbyder indendørs og udendørs spisemuligheder. Gæsterne kan nyde en daglig brunch- og middagsmenu med temaer. Retterne vil være inspireret af kokkens tv-show og indeholde mange af hans signaturretter.

Kokken Gordon Ramsay er kendt for sine innovative madlavningsteknikker og sin flamboyante personlighed og har mere end 30 restauranter verden over. Hans sted i Vegas tager vigtige landskabsnoter fra showet, samtidig med at han bringer sine karakteristiske smagsoplevelser ind i en kulinarisk oplevelse, der helt sikkert vil imponere.

Wolfgang Puck's Spago

Wolfgang Puck's Spago serverer sæsonbestemt nyamerikansk mad i smarte omgivelser. Gæsterne kan spise indendørs eller sidde udenfor på terrassen og kigge på folk. Gæsterne kan også reservere bord til private arrangementer på dette elegante sted. Der er også et kurateret vinkort og en menu med daglige specialiteter.

Spago's menukort skifter konstant og indeholder sæsonbestemte og lokale råvarer. Kokken bruger også økologiske og naturlige ingredienser, når det er muligt. Spago's ejer, Eric Klein, er sidenhen gået videre til en anden stilling i Pucks firma. Restauranten har en særlig daglig menu, der bl.a. byder på oksekødskorpe med hjemmelavet ricotta gnocchi.

Spago flytter til Bellagio og erstatter Todd English's Olives. Den nye Wolfgang Puck's Spago vil have en udendørs terrasse med udsigt over springvandene i Bellagio. Lokalet er designet af Massimiliano Locatelli og Annamaria Scevola fra CLS Architetti og omfatter bl.a. messingarmaturer, egetræsgulve, læderstole og et vinrum.